12 May 2012

Benimle Kısa Bir Sohbet

Yine ben .. Ahh ne kadar da çok özlemişim.. Sormayın başıma gelenleri, sayfaya uzun zamandır girmediğim için şifremi unutmuşum bir yenisini almak oldukça uzun sürdü.Ama neyse ki aldım ve yine sizlerleyim.


 Bildiğiniz üzere sınav hazırlıkları ile uğraşıyorum bir sınavdan kurtuldum şimdi önümde 2 sınav daha var.Üniversiteye girmek o kadar zor yani.Sosyal hayat bitti ki bu benim için ölüm zaten. Ama 1 yıl deyip katlanıyoruz. Umarım hepiniz iyisinizdir. Yazılarınıza baktığım kadarıyla hayat aynen devam ediyor farklı bir şey yok bu çok güzel .Mutlu olmayı başarmak çok güzel bir şey.. Bir de ben başarabilsem bakalım hayat daha neler gösterecek. Hep birlikte göreceğiz artık :D




Hayattan bahsederken bugünü konuşmadan geçemeyeceğim.Malum büyük günlerden biri. Derby maçı var. Öncelikle dostluk maçı olmasını diliyorum ama fanatik GALATASARAYLIYIM.Tabi ki kendi takımımı tutuyorum.Umarım alırız . Aslanlarıma güveniyorum.Maçı alacaklarına olan inancım sonsuz.Öyle bir sevgi ki anlatılmaz ancak yaşanabilir.










Hadi be ASLANLARIM KÜKREME ZAMANI.KİM TUTAR SENİ.ARKANDA MİLYONLARCA TARAFTAR,TEK YÜREK KENETLENDİK.

ASLANLARIMA CANI GÖNÜLDEN BAŞARILAR DİLİYORUM.


HEPİNİZ KENDİNİZE ÇOK İYİ BAKIN :D




SAYGILARIMLA

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder